wtorek, 12 listopada 2013

Rossmann, Hebe i Biedronka

Ciężki i długi powrót. Niestety ostatnio nie mam za dużo czasu. Ciągle praca i zajęcia. Ale w końcu udało mi się wykombinować parę wolnych minut i tak o to powstanie dzisiejsza notatka :)

Jakoś miesiąc temu zrobiłam zakupy w Rossmannie. Nie miałam czasu zrobić zdjęć, ani napisać czegokolwiek tutaj. Zakupy się zbierały, nie duże, ale zawsze coś przybyło. Później przyszedł czas na Biedronkę i Hebe i tak uzbierało się to co wam pokażę. 

Pierwsza część zakupów:


1. Dwa lakiery Ladycode by Bell
Mają być to lakiery szybkoschnące. Według producenta jedna warstwa ma już nam wystarczać na zakrycie płytki. Zobaczymy co z tego będzie. 
Cena:  ok 4.99 zł Biedronka



2. Biosilk
Jedwab do włosów.
Cena: 3.99 zł Biedronka

3. Trójpak wacików Carea 
Cena:  ok 5.50 zł Biedronka

Druga część zakupów:


1. Maybelline
Lakier do paznokci nude numer 31.
Cena: 7.99 zł Rossmann, po przecenie.

2. Wellness & Beauty 
Peeling pod prysznic o zapachu pomarańczy i granatu.
Cena: 6.99 zł Rossmann

3. Green Pharamacy 
Jedwab do włosów.
Cena: 7.99 zł Rossmann

Trzecia część zakupów:


1. Perfecta 
Peeling gruboziarnisty do twarzy.
Cena: ok 2 zł Rossmann

2. Revlon Colorstay
Podkład o kolorze 110 Ivory.
Cena: 34.99zł Hebe, po przecenie.

3. Miyo mini drops
Lakier do paznokci No 95 Magnetic.
Cena: 1.99 zł Superpharm, po promocji.

4. AnnCo 
Lateksowe gąbeczki do nakładania podkładu.
Cena: 4.99 zł Natura

Większości rzeczy tutaj nie ma bo zostały zużyte, albo po prostu je używam. Pokazałam wam wszystko to, czego jeszcze nie zdążyłam wypróbować lub użyć.

1 komentarz:

  1. Wellness&Beauty mają bardzo fajne żele :) Daj znać jak się spisuje jedwab z Green Pharmacy :) Ciekawy blog, obserwuję :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń