środa, 11 września 2013

Recenzja: Matujący Krem Nawilżający Na Dzień Nivea Aqua Effect

Matujący Krem Nawilżający Na Dzień Nivea Aqua Effect


Opis Producenta:
NIVEA® AQUA EFFECT matujący krem nawilżający na dzień wzbogacony w algi oceaniczne i Hydra IQ:

  • zapewnia głębokie nawilżenie bez zatykania porów
  • dzięki filtrom UV pomaga chronić skórę przed działaniem promieni słonecznych
  • redukuje błyszczenie i matuje dzięki efektywnej formule kontrolującej wydzielanie sebum
  • formuła z algami oceanicznymi rewitalizuje skórę

Producent dał nam trochę tych obietnic. Ogólnie, polubiłam się z tym kremem. Spełnił moje oczekiwania, ale nie miałam ich wygórowanych. Najważniejsze dla mnie było matowienie skóry. Krem to też spełnił. Produkt dostajemy na początku zapakowany w kartonik. Po otworzeniu zobaczymy biały, szklany słoiczek z miętową zakrętką. Po odkręceniu słoiczka ukazuje nam się biała, delikatna konsystencja. 


Płynna o ładnym, delikatnym zapachu. Bardzo szybko się wchłania. Delikatnie nawilża. Jest wydajny. Jedno opakowanie starczy nam na dobrych parę miesięcy, przy codziennym użyciu. Jeżeli chodzi o obietnice, które dał nam producent. To tak, krem pomaga chronić skórę przed działaniem promieni słonecznych, tu się zgodzę. Redukuje błyszczenie i matuje. Nawilża, ale jak pisałam wyżej DELIKATNIE, nie głęboko. No i nie zauważyłam nic innego w wyglądzie mojej skóry. Rewitalizacja? Nie za bardzo.

Skład:
Skład: Aqua, Glycerin, Cyclomethicone, Ethylhexyl Salicylate, Alcohol Denat., Tapioca Starch, Methylpropanediol, Cetearyl Alcohol, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Myristyl Myristate, Cymbopogon Citratus Extract, Oryza Sativa Extract, Aluminum Chlorohydrate, Octyldodecanol, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Trisodium EDTA , Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Geraniol, Parfum.
Moim zdaniem nie za ciekawy? Co o tym sądzicie? 
 
Ocena: 4-/5
Koszt: ok. 16 zł/ 50ml

Panna R

1 komentarz: